Wednesday, October 29, 2014

Life

I bestræbelserne på at få lidt mere gang i denne blog, har jeg netop siddet og sorteret i mine labels, så de bliver lidt mere anvendelige. Jeg tror også, jeg skal have kigget på layout og opsætning, og så skal jeg vist have gang i nogle flere posts. Hele tre ting på én gang.

Og så skylder jeg en generel opdatering på Life i al almindelighed. Da jeg klikkede mig igennem nogle af de tidligere indlæg, kunne jeg se, at jeg var noget mere flittig til at skrive. På det seneste har der været få indlæg med kun lidt tekst. Dovenskab? Måske. Eller så har jeg glemt, hvor hyggeligt og afslappende det er at bruge et par minutter på at reflektere over hverdagens trivialiteter. Det var så én mere til listen over indsatsområder på bloggen. Mere tekst.

Nu er det sagt. Og nedskrevet, så lur mig om ikke jeg får gjort noget ved det. Det er ligesom de kreaudfordringer "Strik en sweater på en måned" eller "5fralageret i oktober" (hvilket minder mig om, at jeg stadig mangler tre ting, og oktober slutter på fredag). Det hjælper at sige det højt og fortælle andre om det.

go go go

Lidt billeder fra mit instalife. Brugernavn @ninamoberg



No comments:

Post a Comment